Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• Kuss auf die Stirn

• Quote from poop_scoop: “pre flop fine. Flop any option is ok. Bet small fine. Turn I don't like your check very much, and the reason is i don't expect people to thin value bet Jx and even good draws like T9s or QTs i can see people check back that sometimes. As for weaker hands, on this board i suspect BU doesn't need to call flop too many back door hands since the board is connected enough, so hands like AT should be in villain range too much, and it's not guaranteed that he will bet them turn …

• Here we g(t)o

it'sjustabluff - - DE - Blogs

Update?

• Here we g(t)o

Quote from motiejus: “Quote from it'sjustabluff: “Yes, it's nl25, flush comes in... We hold 54,A4,flushes Jj, Kk+. ” 1) why then even call the flop with AK as nut no pair if BB holds 54/A4/JJ/KK+ ? 2) If we jam AK and not get called even by the same hand, this makes it pretty clear that we are not getting called by any weaker hand as well, so if we're only getting called by better, what's the point of jamming AK as BB? We're turning TPTK/NF blocker into a bluff? Where that river value is coming …

• Here we g(t)o

Quote from motiejus: “Quote from it'sjustabluff: “U forget about the AK hands which will fold sometimes. Pretty sure it's +ev to push the River, especially with Ah. ” MP will have AK (the split) and fold it on the river to a jam...? ” Yes, it's nl25, flush comes in... We hold 54,A4,flushes Jj, Kk+.

• Here we g(t)o

Quote from motiejus: “Quote from rigged31: “ty for strat sir. Villian had AK in the hand. With the Ace of Hearts what do you think of His Play? ” Yeah, IDK... I would bet the flop smaller, but don't think it makes a major difference IF you know your actual strategy and implement it instead of just picking random sizes. Turn bet is pretty STD IMO. River is somewhat optimistic, even with A , there are so few hands that BB can still get value from, K T and K Q , other than that, a few bluff catcher…

• GOOD BYE

Quote from yeah.rocketscience: “Hier Itsjustabluff kannst du gerne weitertrollen. Bekam gestern diese Nachricht, will die Teilen weil ich mir wirklich Sorgen um ihn mache und keine Ahnung was ich ihm Raten soll. Wenn das kein Level ist, dann weiss ich auch nicht. Hallo Daniel, habe gerade deinen Eintrag gelesen und wünsche dir und deine Mutter viel Kraft. Ich wollte jetzt von zu Hause ausziehen und habe mir Magdeburg, Berlin, Frankfurt Oder, Dresden oder eben Cottbus angedacht. Habe leider eine …

• Here we g(t)o

Beim Lesen schon kaum zu ertragen... Wie lang hast dein Studium jetzt hinter dir? & du arbeitest beim Rewe an der Kasse? Klingt für mich einfach, als ob du dich null verkaufen kannst, bzw als null verkaufst

• Blöde frage evtl, aber wie kommst du die ganze zeit an die 55$(+) tickets?

• Platzhalter

Quote from yeah.rocketscience: “geht bald los keine Angst. ” Looser auf was wartest du?

• Platzhalter

• Brm läuft bei dir diggi

• Was willst du uns mit der Hand sagen? :o Von beiden Seiten super strange gespielt und kein bisschen Standard.

• Ostap ist zurück

Das war kein Troll, mein letzter Troll ist schon'n bissl her ☺️

• Ostap ist zurück

Quote from affe: “OBV OBV benutzen sie es. Expertenstrategie: Opensitten, Regs HU spielen wie sie es brauchen bis sie leaven und zack die Fische mit warem 3bets empfangen. ” Regs HU zu spielen ist immer ne n1 strat. Zwei Dickköpfe die aufeinander treffen und rake in den starstopf werfen yayyayax

• Kann ich nur bestätigen. Seit 1,5 Jahren keine Kippe mehr angerührt und nurnoch an der Eziggi am ziehen & ich hab vorher 25 kippen am tag geraucht l.

• Seb's : road to 1k

Nein :D

• serious don´t be serious

Ist poker eigentlich deine Haupteinnahmequelle? :o

• Ostap ist zurück

Die Essenz deiner Aussage wurde verstanden alles gut. Gl und in btw

• Ostap ist zurück

Deine Rechnung macht keinen Sinn/ist falsch @coldsmile, auch wenn ich den Gedankengang dahinter verstehe.