Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• Highstakes

flow - - EN - Blogs

GL at the WCOOP Main Event High final table mate!

• Redkings macht dicht

flow - - DE - Allgemein

Redkings hat immer recht viel rakeback an die player ausgeschüttet und recht eng kalkuliert, seit jeher. sei es auf ongame früher gewesen oder auf microgaming (MPN). das MPN network hat in letzter zeit nicht allzu viele neue player herangeholt. ich kann mir gut vorstellen, dass die laufenden kosten für personal, lizenzen & co nicht mehr gedeckt werden konnten. finde ich recht schade, die haben immer eine gute arbeit geleistet über die jahre hinweg. ist im poker buiz ja keine selbstverständlichke…

• Microgaming Race

flow - - Microgaming

aufgrund der technischen umstellung wurde es nicht angezeigt, sollte aber bald wieder on sein und läuft natürlich weiter.

• @qqwarq, du hast ja bereits dem support geschrieben und wir kümmern uns natürlich drum!

• unter 100€ wäre das budget.

• suche noch ein headset, diesmal soll es wireless sein. kann diese kabel nicht mehr sehen. hat einer nen tipp?

• Hello and at the same time Goodbye! The last 4 years with you, the project PokerMarket and of course the whole team @lnternet, @mukzr, @painlezz, @ sleeper1979 were incredible! We always operated PM on a part-time basis. Other projects have gained more and more focus over time. Exactly this time was lacking for PM. The site (still) has a lot of potential and luckily will be continued, expanded and hopefully improved by @jonas. We will still be part of the forum and we will also post, but we will…

• Aus Alt mach Neu - Pokermarket 2.0

flow - - DE - Allgemein

Hallo und gleichzeitig auch Goodbye von mir! Es waren sehr schöne 4 Jahre mit euch, mit dem Projekt PokerMarket und natürlich mit dem gesamten Team @lnternet, @mukzr, @painlezz, @sleeper1979! Wir haben PM immer nebenberuflich betrieben. Andere Projekte haben mit der Zeit immer mehr an Fokus gewonnen, wobei diese Zeit dann für PM gefehlt hat. Die Seite hat (immer noch) sehr viel potential und wird glücklicherweise durch @jonas nun fortgeführt, erweitert und hoffentlich auch verbessert. Wir werden…

• Quote from Kadusu: “Will there be any way to track the rakerace? Will it be updated everyday? Or can we only see the result afterwards? ” the rake race will be displayed on the PokerMarket website. the rake race will be updated three times per week.

• Quote from Kadusu: “What??? There will be no tokens for december activities??? I already played in december and build up 160 euro worth of tokens so far. Its ok to change the system, but u can't change it in an ongoing month. ” just write support@pokermarket.com or text us on Skype. For those cases we gonna find a solution of course.

• ich denke, wenn der ein oder andere ein paar tage nach dem 15. kommt und seine tokens eintauschen will, wäre dies auch ok. da sind wir kulant. ist ja auch recht kurzfristig. nicht jeder ist die ganze zeit hier im forum, an den emails oder gar am pc/handy.

• refused cashout bcp

flow - - Winning & US Sites

uff those are the stated terms from ACR and BCP regarding bonuses, we cannot change the bonus terms for you. However I try to ask our supporter whether he can do anything for you @funplay. indeed, ACR + BCP belong together.

• Token Store

flow - - EN - General

All Tokens for your November 2018 activity will be paid this weekend to your PokerMarket accounts. Let us know in case you have any questions regarding your Tokens under support [at] pokermarket.com. You can see all your Tokens payments at my account (scroll down): pokermarket.com/account.php#!/account Feel free to use them for videos, ebooks or the stuff you can see here: pokermarket.com/index.php#!/token-store In case you have a bigger amount of Tokens we always find a solution, grinding with …

• Der talentierte Mr. mnl1337

flow - - DE - Blogs

[x] erfreut

• da ladbrokes und coral von einem großen pokerskin akquiriert worden ist, in before insider, wird betfair nun der grinder deal für ipoker.

• Malta is always a good choice as well. Great poker community, no taxes, close to Europe and good/cheap flights.

• sexy graph nice to hear things are going better and better again. GLGL

• pünktlich zum black friday hat sich mein headset verabschiedet. habe ein neues, stylisches gefunden für 30€ anstatt 90€ heute (auch idealo zeigt es nirgends günstiger als 90€) kann man glaube ich nicht viel falsch machen für den preis. nur noch heute wohl. one.de/gigabyte-force-h7-headset-37281 hat noch einer empfehlungen für den heutigen black friday oder generell?

• Token Store

flow - - EN - General

All Tokens for your Octotber 2018 activity have been paid to your PokerMarket accounts. Let us know in case you have any questions regarding your Tokens under support [at] pokermarket.com. You can see all your Tokens payments at my account (scroll down): pokermarket.com/account.php#!/account Feel free to use them for videos, ebooks or the stuff you can see here: pokermarket.com/index.php#!/token-store In case you have a bigger amount of Tokens we always find a solution, grinding with us is worth…

• Welcome to Sky Valley (NL200-NL2k)

flow - - DE - Blogs

in letzter zeit schickt mir jeder zweite meiner poker-kontakte sicke graphen. iwie ist poker doch nicht toto, obwohl das jeder gefühlt seit 2011 behauptet. in dem sinne, congratz @gowiththeflow!