Search Results

Search results 1-20 of 261.

• A Brazilian Guy Grinding

fo0xmuricy - - EN - Blogs

I modified the grid pokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcd

• Poker Money 4FUN

fo0xmuricy - - BR/PT - Blogs

Fala galera, To a bastante tempo sumido rs. Eu parei de jogar poker definitivamente, voltei a estudar e trabalhar com minha paixão que é desenvolvimento de software. Mas não resisti em depositar 100 usd pra jogar alguns eventos do MicroMillions rs. GL pra nois. Vamooooooo pokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcd No mais está tudo ótimo. Estou noivo de uma mulher muito especial com a qual quero passar o resto de meus dias. Vai algumas fotos rs: pokermarket.com/forum/attachme…177de…

And my life is better. I was engaged and very happy. Back study and work in my passion, programming Here some photos of my future wife: pokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcdpokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcdpokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcd pokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcdpokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcd All people do mistakes, but all have time to do the right thing Cheers.

Hi Guys, I leave idea of playing poker professionally. But I can't resist the MicroMillions and made deposit of 100 usd to play some events. GL to us. pokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcd

• Poker Money 4FUN

Fala galera !!! To de volta. Vou falar a verdade. Estava internado em um centro de tratamento de dependência química desde fevereiro privado da minha liberdade. Semana que vem volto a jogar no pokerstars e dou notícias. Abraços

Hi Guys, I'm free again. I will tell the truth, I had problem with drugs and I was in a center for 6 months without my freedom. Now I'm free. Next week I will come back play at stars. Cheers my friends

I hope win big money in this serie I don't know about poker community flow. I'm out of poker these months. I'm glad to come back. Cheers

Hi Guys !!! I'm back After months without play I finish in second place in a freeroll of jackpotfreerolss at BetFair and won 16 euros. Now I have 151 euros and already registered in all kart series events (total 200k gtd) I'm happy to come back. pokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcd

• Poker Money 4FUN

Fala galera, blza ? Tava zerado e fiquei em segundo em um freeroll do jackpotfreerolls, ganhei 16 euros, dai joguei uns torneios por lá e cravei um, 94 euros pra conta rsrs. Agora to com 151 euros e me inscrevi em todos os eventos do kart series na betfair. Vamooooooo. pokermarket.com/forum/attachme…177de50411a7847c8af45abcd

• Hi guys, I have 97 usd at PayPal I need retrive this money, but I don't have bank account. I accept PokerStars, 888poker, neteller, skrill, BTC. Help me please, I need travel today with this money. Thanks edit: I will pay the fee for transfer at paypal

• Poker Money 4FUN

Olá galera, Venho aqui pedir desculpas pois cancelei a oferta de staking pois adoeci e não pude jogar a maioria dos eventos da reta que fiz. Todo dinheiro que me mandaram já foi devidamente devolvido. Tive um problema sério na garganta e ainda estou de repouso, passei 4 dias internado no hospital por isso. E daqui a 2 meses terei que retirar as amídalas Grande abraço.

• Oi @jorgethiago Adoeci esses dias mano, só vi hoje sua mensagem. Quando for assim manda mensagem privada que eu vejo sem entrar no forum. Abs, boa sorte

I cancel this offer, I play 4 or 5 events, but I got sick these month, serious problemn at my throath, I stay four days in hospital. All money invested in me has been 100% returned. Many sorry dear friends and investors for that.

• Poker Money 4FUN

Fala galera fiz um retinha de 19 eventos do micro millions e estou vendendo apenas 36% da reta, incluindo main event. Cada share custa $3.07 e só tem mais cinco shares disponíveis. pokermarket.com/staking.php#/tournament/4891 GL pra gente.

• Quote from jorgethiago: “Opa pessoal. Esse fórum morreu? kkk =D Jogo Poker desde 2008, mas só recreativamente e para pagar as viagens, pescarias, etc. Curso medicina e por isso não tenho tempo para grindar como gostaria. Jogo prioritariamente MTTs e eventualmente sng. Low e Mid stakes. Vamos nos unir galeeera!!!! GL nas mesas. Skype: jtpc17 Twitter: twitter.com/jorgethiago Facebook: facebook.com/jorgethiagopinheiro Instagram: instagram.com/jorgethiagopinheiro/ Regards, Jorge Thiago ” Show de bol…

Hi guys I will play the micromillions, 19 events since day 1. I'm selling 30% of 18 tournaments in 10 shares of 3.07 usd each, and 50% of main event. https://pokermarket.com/staking.php#/tournament/4891

• Quote from hog1092: “Hello Poker Players. Just here to introduce myself. My name is Rob and am 34 from UK. I have played poker for 10 years with 4 1/2 years as a pro 2008-12. My main games was husng although I am a winning player in all fields at the low-mid stakes. During those years I don't think anyone had a better ROI at $20-$50 husng (small brag :p) I have not played much over the last few years due to family/children. Strangely enough I have never looked into staking people or being staked…

Quote from lieschenmüller: “Good luck with your staking! I hope you can make a final table and some nice cash Maybe I should try this staking stuff and invest a few bucks. ” Ok my fiend, many thanks for help. I will play my A game, only these two tournaments in next monday. Cheers

• Poker Money 4FUN

Oi galera, To aqui pedindo ajuda pra jogar os dois Monday Twins na semana que vem. To vendendo 60% da reta de 44usd, em 10 cotas de 2.91usd. Se puderem me dar esse help pra jogar fico grato. pokermarket.com/staking.php#/tournament/4707 Abraços

Hi friends, and investors Please make my dream come true and help me to play the monday twins next week: pokermarket.com/staking.php#/tournament/4707 I'm selling 60% of this package to play the two Monday Twins at 888 poker next week. I accept fund by stars, neteller and 888poker. NOTE: for big wins I will transfer the funds to investors at 888poker, but if the investor want the profit at stars or neteller, please wait max. 5 days, because I need cashout at 888poker to my neteller to transfer th…